sobota, 3 maja 2014

Stopka


Heeeeeeej! :)
W czwartek wybraliśmy się całą rodziną do Stopki na obiad (rożen), maluteńkiej miejscowości położonej koło naszego miasta. Ogólnie mimo swojej małej wielkości to miejscowość przyciąga naprawdę dużą liczbę ludzi. Po przyjeździe czekaliśmy w kolejce ponad godzinę! Jednak wspaniała pogoda, piękne widoki oraz przepyszne jedzenie zrekompensowały wszystko. W piątek spotkałam się z przyjaciółką Olą i pojechałyśmy na Wyspę Młyńską. Następnie pojechałyśmy do galerii handlowej i kupiłam nową kartę do aparatu, która umożliwiła mi rozpoczęcie nagrywania filmików w full HD.Wieczorem przyszła do mnie przyjaciółka Natalia, która została u mnie na noc. Było świetnie! :) Na jutro raczej nie mam żadnych planów, więc zobaczymy co los przyniesie. Może pójdę pochodzić z kijkami? To naprawdę świetna sprawa- nie męczysz się bardzo, a sylwetka się wyrabia. Teraz lecę obejrzeć jakiś film, a może wy znacie jakieś fajne? Tylko nie horrory! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*