niedziela, 18 maja 2014

summer paradise


Heeeej!
Troszkę mnie tu nie było. Dość dużo się ostatnio działo, dlatego nie miałam jak dorwać się do komputerka i napisać posta. W zeszłym tygodniu w piątek wybrałam się z koleżanką na basen, pierwszy raz od dwóch lat. Powinnam dużo pływać ze względu na kręgosłup i kolana. Na początku trochę popływałyśmy, ale potem poleciałyśmy na zjeżdżalnię i do jacuzzi! :D Oczywiście już na początku zdążyłam popsuć google. Kiedy je zdejmowałam, po zrobieniu jednego basenu, pasek się urwał! Pech! Oczywiście to cała ja.

Właśnie minął pierwszy tydzień po majówce, w którym chodziliśmy dzień w dzień do szkoły. Muszę powiedzieć, że już dawno nie czułam się tak zmęczona! Tyle nam pozadawali. Mnóstwo prezentacji, sprawdzianów. Ale trzeba dać radę. Koniec roku już niebawem i... waaakaaaacjeee! Taaaaaaak! Długo wyczekiwane. Myślę ogólnie nad tym czy nie założyć kanału na youtube. Już mam kilka pomysłów na filmiki, a powiem Wam, że niektóre pomysły siedzą już w mojej głowie od wielu, wielu miesięcy! Moim zdaniem najlepsze są filmiki typu ,,wspomnienia z wakacji''. Zawsze się uśmiecham do ekranu, a jednocześnie łezka się w oku kręci, kiedy oglądam takie filmiki. Tak, to właśnie jeden z planowanych filmików. Nie wiem jeszcze co z tego wyniknie, nic nie obiecuję. Zobaczymy ;)







Macie już jakieś plany na wakacje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*