środa, 7 maja 2014

positive thinking

Wczoraj razem z Olą wybrałam się do Myślęcinka, była piękna pogoda. Jutro niestety wracam już do szkoły. Na samą myśl jestem zmęczona. Wiem, że większość z was chodzi już od poniedziałku, dlatego nie powinnam narzekać. 

Ostatnio bardzo dużo negatywnych rzeczy zalewa moje myśli. Jestem osobą wrażliwą, dlatego tym bardziej nie powinnam sobie zakrzątać głowy. Czy wiecie, że według statystyk 90% naszych zmartwień nigdy się nie wydarza? Przeczytałam to jakieś pół roku temu na jednej ze stron internetowych i rozpoczęłam obserwację. Przewinęły się zmartwienia dotyczące egzaminu gimnazjalnego, konkursów tańca i naprawdę większość z nich nawet nie miała miejsca. Z tego względu postawiłam sobie za zadanie positive thinking, czyli pozytywne myślenie. Wszystkie zmartwienia, których zdarzenie się jest mało prawdopodobne muszę odkładać na bok. A nawet jeśli coś pójdzie nie po naszej myśli to czy za pół roku będziemy pamiętać? Czas w końcu szybko leci ;)




12 komentarzy:

  1. Oczywiście że Cię pamiętam słońce, jak mogłabym zapomnieć!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia,bardzo mi się podobają!
    trudno odstawić swoje zmartwienia,ale czasem warto :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i bardzo ciekawy post. Zapraszam do mnie i proszę o poklikanie w linki na blogu (jeśli nie chcesz to do niczego nie zmuszam ;D) ola-and-olla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka! <3
    zapraszam do mnie :* obserwuje i liczę na to samo:)
    http://breaklungs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia,ale najfajniejsze trzecie :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. extra okulary ♥
    fajny daja efekt, podczas fotografowania ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i zdjęcia. :) Super blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne okulary,muszę chyba zakupić podobne ;)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż ;)
    Pozdrawiam
    http://straaawberry-cake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam podobne okulary, fajny mają efekt lustra:-p
    co powiesz na wzajemną obs?buziole:*
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne zdjęcia! pozdrawiam ;)


    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie ładne włosy :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. byle byc pozytywnym!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*