poniedziałek, 5 maja 2014

20 faktów o mnie

Hej misiaki! Dzisiaj przygotowałam dla Was troszkę inny post, a mianowicie 20 faktów o mnie. W następnym poście może pojawi się recenzja, więc zapraszam :) 

1. Jestem strasznie upartą osobą. Jeśli ktoś się ze mną np. spiera o coś, a wiem, że mam rację, to do końca zawsze bronię swojego zdania.
2. Wcześniej miałam już blog, który prowadziłam prawie rok. Był to można powiedzieć pierwszy prawdziwy blog, którego prowadziłam regularnie.
3. Od dwóch lat gram na gitarze, a od roku na keyboardzie.
4. Przez prawie rok  wytrwale zbierałam na aparat. Nigdzie prawie nie wychodziłam, tylko po to, by odłożyć jakieś pieniądze.
5. Kiedyś byłam strasznie nieoszczędna. Wydawałam wszystkie pieniądze, które dostałam. Rok temu, kiedy założyłam sobie za cel kupno aparatu, aż sama siebie nie poznawałam, kiedy zaczęłam bacznie odkładać kasę.
6. Po prawie rocznym zbieraniu pieniędzy nie potrafię już tak jak kiedyś iść do jakiegoś sklepu i po prostu wydać pieniądze na jakiś ciuch, mam potem trochę wyrzuty sumienia.
7. Moim marzeniem jest grono stałych czytelników.
8. Moją życiową pasją jest taniec. Zaczęłam tańczyć w połowie 5 klasy. Wtedy był to jazz i taniec współczesny. Na początku gimnazjum zapisałam się na hip hop, który tańczę do dziś.
9. Jeśli coś sobie postanowię, to nie ma zmiłuj. Usłyszałam od dość wielu ludzi, że mi zazdrości tej wytrwałości w dążeniu do celu. To bardzo miłe :)
10. Uwielbiam Wielką Brytanię, język angielski. Chciałabym tam kiedyś wyjechać. Jednak patrząc na procent bezrobocia wśród młodych czuję, że prędzej wylądowałabym w Niemczech ;D (niemiecki zgroza)
11. Jeśli tylko mam czas (którego niestety często mi brak) to staram się wykonywać wszystko jak najlepiej. Jestem pewnego rodzaju perfekcjonistką.
12. Kocham jeździć na rowerze oraz rolkach. Mieszkam niedaleko lasu, więc kiedy wybieram się z kimś na wycieczkę rowerową do lasu, jestem mega szczęśliwa.
13. Nie oglądam żadnych seriali.
14. Jak byłam mała postanowiłam sobie, że pójdę do ,,you can dance'' jak skończę 16 lat. Teoretycznie za rok powinnam pójść do programu, szkoda tylko, że on już nie istnieje :c
15. Od zawsze chciałam mieć listownego przyjaciela.
16. Nawet lubię deszczowe dni, a kiedy pada zawsze zastanawiam się czy taka pogoda by mi nie przeszkadzała gdybym mieszkała w Anglii.
17. W Niemczech podoba mi się to, że tam domy są nieogrodzone i nikt się o nic nie martwi.
18. Chciałabym mieszkać w ogromnym domu, jednak w nocy nie byłoby tak ciekawie... Ale cóż, dałabym radę ;)
19. Moim dużym marzeniem jest odbywanie wielu podróży do przeróżnych krajów, z których potem zdawałabym relację na blogu w postaci zdjęć albo video relacji.
20. Uwielbiam patrzeć jak najmłodsze przedszkolaczki chodzą razem trzymając się szarfy. Przesłodko to wygląda.


Macie jakieś podobne fakty o sobie?

10 komentarzy:

  1. Przesliczny naglowek ♥ i bardzo ladne zdjecie z przyjaciolmi, lubie cienie ♥ jestem przypadkiem i zostaje na dluzej, obserwuje ♥

    http://alexaspl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałam mieć listowego przyjaciela ; )

    OBSERWUJĘ ; *

    http://natalka-naatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele rzeczy ja też lubię/robię. ^^
    Ładny wygląd bloga. :)
    Zapraszam - muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawei prwadzisz bloga :)
    fakty- fenomenalnie napisane :)
    u mnie nowy post, zapraszam.
    klaudiaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie napisany post - dobra tematyka ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post i super zdjęcie ^.^ obs za obs?
    wobiektywiepoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :D Pewnie, że Cie pamiętam. Ładny ten nowy blog. OD razu dodaje do obserwatorów :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo widze że nie tylko ja kocham taniec. Miło znaleźć taką samą drugą osobę <3
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. również marzę o listownym przyjacielu <3
    wzajemna obserwacja?Odp u mnie a na 100% się odwdzięczę ireth1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie piszesz. Śliczny wygląd bloga!!! Obserwuje i zapraszam do mnie - ola-and-olla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*