sobota, 14 czerwca 2014

dzień dobry!

Czeeeeść Wam wszystkim! :) Długo mnie tu nie było, ale zauważyłam, że posty pojawiają się średnio raz na dwa tygodnie - w dodatku regularnie. A regularność to klucz. Jednak jest to irytująca dwutygodniowa regularność, którą postanawiam zmienić. Jeden post co najmniej raz w tygodniu. I tego mam nadzieję będziecie mogli się spodziewać. W końcu zbliżają się wakacje to tym bardziej. Chciałabym jeszcze nadmienić parę słów o blogu. Otóż ostatnio myślałam o tym wszystkim- o blogu, systematyczności w pisaniu postów i stwierdziłam, że trochę się w tym wszystkim pogubiłam. Kiedy miałam swojego starego bloga, potrafiłam dodawać posty nawet kilka razy w tygodniu. Nie miałam wtedy mojego wymarzonego aparatu, cykałam foty wszystkiemu i czerpałam z tego radość. Odkąd dostałam aparat i mam tego bloga nie potrafię już czerpać z tego radości. Zaczęłam wymagać bardziej od aparatu niżeli od siebie. Chciałabym, żeby mój blog był znacznie lepszy, ale zapomniałam o jednym. Bo w sumie czym jest blog? Wątpię, żeby wszyscy potrafili jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Dla mnie jest to rodzaj pamiętnika. I o tym zapomniałam. Powinnam dzielić się tutaj moimi przemyśleniami, marzeniami, pasją, hobby, codziennymi zajęciami, gafami ;) Zapomniałam o tym. Uświadomiłam sobie to kiedy rozmawiałam z koleżanką na temat pamiętników. Stwierdziłyśmy obie, że chciałybyśmy prowadzić pamiętniki, drukować i wklejać do niego różne zdjęcia z naszego codziennego życia. I wtedy coś mnie tknęło. Wtedy uświadomiłam sobie, że po co mam zakładać pamiętnik skoro właśnie teraz w nim piszę. Tak, to jest mój pamiętnik. 

Chciałabym teraz opowiedzieć trochę co się u mnie działo, bo w końcu trochę mnie tu nie było. Nie miałam ostatnio chwili wytchnienia. Zacznę od początku.

Moja koleżanka robiła dwuletni kurs na instruktora tańca. Dzisiaj odbyło się podsumowanie. Polegało ono na zdaniu - najpierw - części teoretycznej, następnie części praktycznej. Część teoretyczna wiadomo - pytania i odpowiedzi. Część praktyczna natomiast polegała na zebraniu grupy tancerzy, którzy zatańczą choreografię ułożoną pod okiem uczestnika kursu- przyszłego instruktora tańca. Jak się domyślacie byłam w grupie mojej koleżanki. Przez co ostatnie moje dni to wyglądały tylko tak: szkoła, trening, trochę snu, szkoła, trening, trochę snu... W końcu czasami siedzieliśmy do 23/23:30 w sali i ostro trenowaliśmy. Byłam przez to tak zmęczona, że jak w czwartek wróciłam około 23:30 do domu po treningu, około 1:00 poszłam spać, tak następnego dnia obudziłam się o godzinie 15. Z tego względu, iż był to piątek (wczoraj) to przespałam wszystkie lekcje w szkole. Brawo ja! :) 
Dziś odbyło się to podsumowanie. Na początku, stojąc na scenie kiedy muzyka była dość cicho, a my staliśmy w bezruchu, słyszałam głosy: to będzie super, łoo to wygląda świetnie. Mam nadzieję, że również reszta spektaklu się podobała publiczności. Miło było słyszeć takie słowa, kiedy jeszcze się nie zaczęło w sumie tańczyć :)


czytamy podczas podróży | koncert w Filharmonii | takie tam w szkole
na balu z kumpelą | w drodze na bal | znowu zdjęcie z balu
po spektaklu | w domku po występie | jedna z masek, w których tańczyliśmy

Przy okazji chciałabym nadmienić właśnie, że 11.06.14 odbył się bal na zakończenie gimnazjum. Było naprawdę świetnie. Catering cały czas zaskakiwał nas nowymi słodkościami; tort, lody. Mniam. Dużo osób się bawiło, nikt nie podpierał ścian. Nauczyciele nawet powiedzieli, że jesteśmy pierwszymi, którzy tak świetnie się bawili. Z chęcią bym powtórzyła ten bal, ale cóż- nic dwa razy się nie zdarza.


A już za dwa tygodnie wakaaaacje! <3

3 komentarze:

  1. Ładne sandałki, pasują do wszystkiego.
    ❤ cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie byłaś ubrana na bal! :)

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w linki do rzeczy z ostatniego postu?
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog! Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu! ;)
    fashionwithjuliette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*