niedziela, 29 czerwca 2014

Gwiazd naszych wina

Hejooooo! :) W czwartek odbyło się zakończenie roku szkolnego, a już jutro zaczynają się te prawdziwe wakacje. Te, na które wszyscy czekali z utęsknieniem. Jestem bardzo podekscytowana między innymi z tego względu, iż weekend rozpoczął się bardzo dobrze i zapowiada się świetnie.
Zaczynając od początku muszę się pochwalić świadectwem z paskiem (średnia powyżej 5). Jestem bardzo zadowolona, bo wiem jak ciężko w roku szkolnym było zasypiać o 2, nadal martwiąc się, że do szkoły nie wszystko zostało zrobione. Ogólnie na koniec roku dostaliśmy również płyty z półgodzinnym filmem podsumowującym nasze wspólnie spędzone 3 lata, czyli zdjęcia, filmy oraz wypowiedzi nauczycieli. Moim zdaniem wyszło genialnie! 


Przy otrzymywaniu świadectwa z wyróżnieniem dostawaliśmy książki, które uprzednio wybieraliśmy. Otrzymałam ,,Gwiazd naszych wina''. Dzisiaj skończyłam ją czytać i muszę przyznać, że.. ŁO. Jestem nią strasznie zafascynowana. Dziewczyna w moim wieku, chłopak niewiele starszy obdarzają siebie nawzajem tak ogromną miłością, mimo przeciwności jakie gwiazdy nałożyły na ich życia. Miłość, która w naszym XXI wieku jest wręcz nieprawdopodobna (oczywiście mówię tu o młodzieży). Książka tak mnie poruszyła, iż jutro wybieram się do kina na film. Więc jutro postaram się napisać, by porównać obie formy. 



4 komentarze:

  1. Super blog :)
    Wspólna obserwacja ?
    http://mytruefacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świadectwa, ja też mam z paskiem :)
    Słyszałam wiele dobrego o tej książce i filmie, więc we wakacje mam zamiar ją przeczytać, a później obejrzeć film :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Historia ''Gwiazd naszych wina'' wciągnęła mnie niesamowicie. :)

    http://kolorujenaczarno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA ;)

    everything-my-life.blogspot.com

    PS zamierzam przeczytać tą książkę ;)

    OdpowiedzUsuń

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*