poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Łeba

Heeej misiaczki! Jeśli ktoś dokładnie przeczytał ostatniego posta to z pewnością dowiedział się, iż ostatnie dni (a dokładnie 2 tygodnie) spędziłam w Łebie. Pojechałam na camping do koleżanki, która jeździ już tam jakieś 6 lat. Powiem wam, że czas leciał nieubłaganie. Wstawałam i tyle się działo w ciągu dnia, że nagle była noc. Poznałam wielu wspaniałych ludzi. Przez te kilka dni zanim ci ludzie wyjechali (ja zostałam na dłużej) graliśmy w siatkówkę plażową, podchody. Wracało się potem w nocy do przyczepy. Jakież wspaniałe są wakacje! Kocham wakacje! Kocham, kocham! Poznaje się tylu wspaniałych ludzi, przeżywa się to, czego w ciągu roku szkolnego, szarej rzeczywistości się nie doświadczy. Odliczam dni do następnych...
A tak z innej beczki niedługo wrzesień, jesień i wszystko razem. Kupno książek, zeszytów i przeróżnych drobiazgów. Już niedługo to mnie czeka. Mimo, iż cel tych zakupów nie jest zbytnio zadowalający to same te zakupy w sobie sprawiają mi radość! Nie wiem dlaczego tak jest. W każdym razie od września idę do nowej szkoły. Jestem bardzo ciekawa jak będzie i równocześnie coraz bardziej się stresuję. Mam jednak ogromną nadzieję, że wszystko się dobrze ułoży. Dobra, dobra! Ale póki co są jeszcze 2 tygodnie wakacji, które mam zamiar w pełni wykorzystać. 


Zdjęcia zostały wykonane pierwszego dnia. Podczas podróży zatrzymaliśmy się w jakimś pięknym miejscu. Kompletnie nie wiem gdzie to było, ale ważne, że było pięknie :D :)

LBA

Drugą część postu postanowiłam poświęcić odpowiedziom na pytania do liebster blog award. Zostałam nominowana przez  http://aiden-ejsmont.blogspot.com/. Stwierdziłam, że pytania są bardzo ciekawe, dlatego czemu nie :) No to zaczynamy!
1.Czy jesteś usatysfakcjonowany/a tym, jak prezentuje się twój blog?
Przez bardzo długi okres czasu zmagałam się z wyglądem bloga, a mianowicie z nagłówkiem. Zawsze jak zapisywałam nagłówek z białym tłem, to kiedy wgrywałam go na bloga, okazywało się, że tło jest szare. Nie wiedziałam jak mam sobie z tym poradzić przez ponad pół roku! Byłam załamana. W google nie mogłam znaleźć żadnych odpowiedzi (:o). Aż w końcu przy kolejnej (setnej) próbie wpadłam na pomysł by nie zapisywać nagłówka w jpg, tylko w jakimś innym formacie. I wyszło! A wraz z tym teraz moje umiejętności :D No cóż, nie każdy potrafi wszystko. Dlatego teraz doceniam to co mam i myślę, że jest nie najgorzej jeśli chodzi o wygląd.
2.Na co zwracasz największą uwagę, gdy przeglądasz blogi innych?
Generalnie na początku patrzę na ogólny wygląd, a co za tym idzie: przejrzystość, stonowana kolorystyka itp. Potem patrzę na zdjęcia, a następnie na tekst. Tak mam ;)
3.Jaki jest twój ulubiony film?
,,Trzy metry nad niebem'', ale lubię również ,,Gwiazd naszych wina''.
4.Co motywuje cię do blogowania?
Oczywiście czytelnicy i każdy kolejny komentarz (za które bardzo serdecznie dziękuję). Natomiast jeśli chodzi o motywację pochodzącą z wnętrza to raczej radość, którą chciałabym dzielić się z ludźmi. Chciałabym uczynić świat lepszym miejscem do życia, na którym każdy potrafiłby znaleźć choć odrobinę radości. Kocham kiedy ludzie się uśmiechają, dlatego chciałabym, aby w przyszłości mój blog był miejscem, które potrafiłoby sprawić, że na twarzach moich czytelników zagościłby uśmiech. Byłaby to dla mnie największa nagroda.
5.Jaką książkę przeczytałeś/aś ostatnio?
,,Gwiazd naszych wina''.
6.Jaki jest twój ulubiony zespół muzyczny i dlaczego właśnie on?
Nie mam ulubionego :c Ostatnio stwierdziłam, że lubię słuchać Enej, bo w ich piosenkach jest strasznie dużo radości :D Ale to raczej tak okazjonalnie (czyli jak np. leci w radio). 
7.Co sprawia, że jesteś szczęśliwy/a?
Przy odpowiedzi na to pytanie mogłabym się rozwodzić i rozwodzić. Ale ujmując to dość zwięźle: moja rodzina, przyjaciele, blog, czytelnicy, taniec, gra na instrumentach, fotografia, uśmiech na twarzach innych ludzi.
8.Jak spędzasz wolny czas?
Spotykam się z przyjaciółmi, tańczę, gram na instrumentach, bloguję, oglądam jakieś seriale. I ogólnie prowadzę typowe życie nastolatka :D
9.Jakiej ludzkiej cechy najbardziej nie znosisz?
Dwulicowości!
10.Jakie masz plany na przyszłość związane z blogiem?
Chciałabym, aby lista moich czytelników się powiększyła. Jednak wolałabym mieć nawet garstkę czytelników, ale tych prawdziwych, niż nie wiadomo ilu i no... A tak to zobaczymy co czas przyniesie ze sobą. Ciężko mi określić teraz, bo po prostu zamierzam blogować dalej, może tylko to, że bardziej systematycznie. Reszta będzie się zmieniać i dojrzewać z czasem.
11.Czy czasami masz chęć usunięcia swojego bloga?
Jak urządzałam walki z tym szarym tłem to traciłam ochotę na wszystko. Przechodziły mi myśli, że może to znak, że jednak blogowanie nie jest dla mnie i w ogóle. Ale nie mam zamiaru się poddać. Jestem zbyt uparta, dążę do celu. Blogowanie jest dla mnie, kocham to co robię. Na pewno prędko tego nie skończę. W końcu rok spędziłam na ogromnym oszczędzaniu pieniędzy, nigdzie praktycznie nie wychodziłam, nic sobie nie kupowałam, tylko po to by uzbierać pieniążki na aparat. Zmieniłam bloga, zaczęłam od początku i jak na razie wszystko idzie w dobrym kierunku.

W następnym poście postaram się nominować następne osoby. Tym czasem dziękuję jeszcze raz Adrianowi za nominację :) Co do zdjęć to w sumie w Łebie nie zrobiłam żadnych konkretnych. Nie było po prostu czasu! :D

5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam nigdy w Łebie, ale może kiedyś odwiedzę
    Śliczne zdjęcia, a ty jesteś bardzo fotogeniczna
    spodobał mi się twój blog i obserwuje

    zapraszam do mnie może się spodoba i też zostaniesz moim czytelnikiem ;)
    http://nicola-nik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zostałaś nominowana do LBA :) Więcej dowiesz się na moim blogu :)
    http://agness-agne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam w tym roku w Łebie i było super :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. "Gwiazd naszych wina" jest świetne ;P W Łebie nie byłam nigdy ;___; Lajf is brutal. Obserwuję.
    http://seeaneofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*