sobota, 11 października 2014

bo muszę sobie postanowić

Hej misiaczki!
Nareszcie mamy weekend! Nie wiem czy dla was też, ale dla mnie będzie to długi weekend, gdyż dopiero w środę idę do szkoły! Pierwszy raz od bardzo dawna wstałam tak bardzo przepełniona pozytywną energią. Fajnie jest wstać z myślą, że przez najbliższe kilka dni nie muszę nic kompletnie robić.
Ostatnio trochę myślałam o tym, że w tym roku nie mam żadnego postanowienia. W 3 klasie miałam dużo postanowień m.in. średnia z paskiem, przykładanie się do gry na keyboardzie itp. W tym roku zaczęłam bez żadnych postanowień, przez co wydaję mi się, że ciężej zmotywować mi się do jakiejś pracy nad czymś. Nie widzę w tym żadnego celu. Ale! Czas to zmienić! W końcu dobre skutki przynosi coś, nad czym ciężko pracujemy! A aby nad czymś ciężko pracować trzeba mieć w tym jakiś cel! Zaraz biorę kartkę i długopis i zaczynam. A wy? Macie swoje postanowienia?

<torba również chciała być na zdjęciu ;) >

10 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :D Do środy? Wow :D A my we wtorek idziemy do szkoły, bo odrabiamy jakiś tam dzień z listopada..;/ I mamy dwa poniedziałki pod rząd z tej racji -,-
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam swoje postanowienia, nawet pojawiły się w moim poprzednim poście ;) wytrwałości Ci życzę! ♥

    ps: poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście? do wygrania P O S T P R O M U J Ą C Y !



    HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam chyba żadnych postanowień, ale może warto by o nich pomyśleć? ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety muszę iść jutro do szkoły... Ja nie mam żadnych postanowień, ale z pewnością warto byłoby nad nimi pomyśleć :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam postanowienie że zdobędę czerwony pasek oraz że pójdę na wszystkie występy koła wokalnego :)

    sohunex.blogspot.com <- KILK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, ja jutro mam wolne. ^^ Zapraszam :) : http://meeclaudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny masz uśmiech! :) Bardzo ładne zdjęcia!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też muszę sobie coś postanowić :) Śliczne zdjęcia!
    Poklikasz w linki przy ostatnim poście?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post. Świetna stylizacja, cudne butki! :) Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Fajny Post !! Zapraszamy do obejrzenia naszego bloga :-)
    Pozdrawiamy .

    http://foreverrsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*