piątek, 28 listopada 2014

simple

Hej kochani!
Ten czas leci tak szybciutko, że aż sama w to nie wierzę. Patrzę tylko na daty w notkach i naprawdę nie wiem jak to możliwe, że tak szybko następują po sobie kolejne dni. Doba ma tylko 24 godziny. Tylko. A może aż? 
W tym tygodniu nic ciekawego się nie działo, oprócz nadrabiania sprawdzianów w szkole, bo jak wiecie z 3 notek byłam chora długi czas. Przyszły tydzień, pod względem nauki, będzie jednym z gorszych. Kilka prac klasowych do nadrobienia, kartkówek. Ledwo skończył się tydzień, powinnam cieszyć się na troszkę wolnego, jednak czuję jakby ten weekend nie istniał. Ach. Chyba za dużo narzekam? Hah, czasem trzeba. Musiałam chwilę odetchnąć od tego wszystkiego dlatego do Was napisałam :) 
Powiedzcie mi lepiej co u Was! Może coś ciekawego ostatnio się u Was wydarzyło? I jedno pytanie dotyczące bloga: czy chcielibyście zobaczyć jakiś wybrany post tutaj? Jeśli macie jakieś sugestie z chęcią poczytam! 


6 komentarzy:

  1. Kochana, piękne zdjęcie :'))
    Ja z chęcią zobaczyłabym posta o tematyce muzycznej tzn jakiej muzyki słuchasz, kim są Twoi idole itp.
    Bardzo lubię też posty z serii ,,moje pasje'', więc to też mogłabyś zrobić :]
    Jeśli brakuje Ci pomysłów napisz do mnie ja mam ich za dużo ! :))
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam sporo do nadrabiania ;/ To jest okropne. A jeszcze za tydzień mam egazaminy próbne ;) Więc dobrze nie jest ;)
    Zdjęcie bardzo mi się podoba ;) Aż mam ochote na kanpake z nutellą :D

    Pozdrawiam :)
    http://naatka-pietruszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe zdjęcie! :D
    Chętnie bym poczytała o różnych stylizacjach, albo o świętach!
    O tej atmosferze która się zaczyna, w końcu jest już grudzień!
    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała

    OdpowiedzUsuń
  4. Może wycieczka po twoim pokoju ? :)


    ♥Zapraszam do mnie. Jeśli ci się spodoba zaobserwuj♥
    ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  5. czas leci tak szybko ! Masakra.

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*