niedziela, 14 grudnia 2014

przypadkowe pytania

Cześć kochani!
Nawet nie wiecie, jak bardzo się cieszę, że święta są coraz bliżej! Uwielbiam tę atmosferę świąt. Miasto pięknie ozdobione, choinki, lampki, a przede wszystkim niesamowita atmosfera. I ten szał zakupów, czyli miliony ludzi w centrach handlowych, hah. Za chwilę wychodzę z koleżanką na lodowisko, więc niedziela bardzo miło się zaczyna. Tylko tak dawno nie jeździłam, aż boję się, że nogi same mi się poplączą. 
Chyba nigdy nie robiłam tutaj żadnego tagu, ani nic w tym stylu. Szukałam ostatnie pół godzinki, czegoś ciekawego jednak nic nie znalazłam. Wiecie jak to jest: jak się czegoś szuka, to nie można tego znaleźć. A jak się nie szuka, to samo przychodzi :) Postanowiłam zatem odpowiedzieć na kilka przypadkowych pytań, pochodzących z różnych tagów.


1. W jakim języku chciałabyś umieć mówić?
 Najbardziej chciałabym mówić w wielu językach, ale jeśli mam się zdecydować na jeden to chyba hiszpański. Jednak jeśli mogłabym wybrać jakiś język, który potrafiłabym na pstryknięcie palców, to chyba byłby to francuski.
2. Co cenisz u swoich przyjaciół?
 Szczerość, to, że nie wyjawiają sekretów.
3.Wymień 3 rzeczy, bez których nie przeżyjesz?
 Telefon, aparat, keyboard.
 

 4. Jaki masz znak zodiaku ? 
Lew 
5. Czego nie lubisz w ludziach ?
Zazdrości, kłamstwa, tego, że nie umieją przyjąć krytyki, egoizmu 
6. Jaką rzecz zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę ?
Telefon, abym mogła kontaktować się z moją rodziną, przyjaciółmi. Gorzej, jak bateria padnie.

7. Czy masz zwierzęta? 
 Niestety nie. Kiedyś miałam króliczka.
8. Jak planujesz swoją przyszłość?
 Na razie wiem tyle, że po liceum, raczej pójdę na studia, a potem?
9. Kiedy masz urodziny ?
21 sierpnia.
10. Gdybyś mogła prowadzić bloga od początku zrobiłabyś to?
  W każdej chwili mogę zacząć prowadzić bloga od początku. To jest już mój któryś z kolei blog, jednak starych blogów nie usuwam, bo mam do nich ogromny sentyment :) Co do tego bloga mam pełno planów, więc na pewno szybko z niego nie zrezygnuję (w ogóle nie mam zamiaru z niego rezygnować).

6 komentarzy:

  1. Ja zabrałabym ulubioną książkę. Telefon i tak się rozładuje.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi. Ja mam urodziny 19 sierpnia, czyli 2 dni wcześniej :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej to umieć dobrze angielski bo wszędzie się dogadasz. Też kiedyś miałam króliczka, był bardzo słodki, tak na marginesie. Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach, coraz lepiej..

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards, zapraszam na www.carolencia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym chciała umieć biegle francuski ;3
    Ładne zdjęcia :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia i suupper czapka :D
    Ja bym chciała mówić po francusku i hiszpańsku. ;)


    http://baciare-il-cielo.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*