niedziela, 28 grudnia 2014

nude make up kit

Heeej misiaczki!
Mam nadzieję, że święta przebiegły Wam równie smacznie i spokojnie jak mi. Spokojnie... hmm... w sumie bardzo dużo się działo, przez trzy dni z rzędu miałam gości, ale mimo wszystko panowała temu spokojna atmosfera. A brzuszki pełne jak nigdy, nieprawdaż? Tak się przejadłam słodkościami, że już nie mogę na nie patrzeć :) Za trzy dni sylwester, napiszcie jakie macie plany! Ja spędzę je w gronie znajomych ze szkoły.
Tymczasem chciałabym pokazać Wam cienie, które dostałam w prezencie od przyjaciółki. Jestem nimi zachwycona i z pewnością teraz na moje oczy będę nakładać wyłącznie te cienie. Bardzo dziękuję!





2 komentarze:

  1. Ojj tak, najedzona jestem ;)
    Sylwestra spędzam z kuzynką ;3
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najedzona bardzo :D
    Fajne zdjęcia i cienie cudne są :D
    Szczęśliwego nowego roku :D

    baciare-il-cielo.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*