środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie 2014

Kochani dziękuję Wam za ten rok i mam nadzieję, że następny będzie jeszcze lepszy niż miniony-  jeśli chodzi o mnie to będę się o to starać, tak jak postanowiłam, z całych sił. Życzę Wam samych dobrych dni i świetnej zabawy sylwestrowej!

Wracając do podsumowania, muszę powiedzieć, że 2014 był naprawdę dobrym rokiem.
W kwietniu wreszcie kupiłam wymarzoną lustrzankę, odbyły się pierwsze sesje hah. W czerwcu miałam bierzmowanie oraz jeden z najwspanialszych dni w życiu- bal gimnazjalny. W lipcu pojechałam z Natalią do Torunia- niezapomniany dzień! W sierpniu pojechałam na dwa tygodnie do Łeby, spędziłam tam wspaniałe wakacyjne chwile z Olą. 1 września rozpoczęłam naukę w liceum. Poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi (z którymi dzisiaj spędzam tę sylwestrową noc :)). 18 września odbył się koncert Kamila Bednarka. Chcę jeszcze raz! Później zdarzały się tylko małe wielkie rzeczy :) I w końcu święta! Spędzone w gronie najbliższej rodziny i przyjaciół. A dzisiaj przygotowujemy się do wkroczenia w nowy rok! Macie już gotowe postanowienia? Ja na pewno niedługo sporządzę listę. Kochani wszystkiego dobrego! I do zobaczenia w nowym roku!

1 komentarz:

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*