poniedziałek, 22 grudnia 2014

pierwszy dzień zimy

Hej kochani!
Wczoraj był najkrótszy dzień w roku, dzisiaj jest pierwszy dzień zimy i teraz dni będą stawać się coraz dłuższe! Idealnie! Oczywiście nie wspomnę już o ,,przepięknej'' scenerii za oknem- typowo ,,zimowej''. 
Od rana pakujemy prezenty, bo wigilia już za dwa dni. Za kilka chwil wychodzę na miasto pozałatwiać parę spraw związanych ze świętami, a potem czeka mnie wigilia w moim tanecznym gronie. 
Wczoraj postanowiłam zmienić nieco formę bloga. Póki co chciałabym, aby był bardziej w formie dziennika. Zobaczymy, jak to będzie dalej :) 


4 komentarze:

  1. Udanej wigilii :) U mnie pogoda też jest typowo zimowa :) pada deszcz i wieje wiatr :/ no ale cóż może chociaż na święta spadnie trochę śniegu :)
    http://fotismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ta zima... oby nie była biała, nie lubię śniegu..;/
    Pozdrawiam ;*

    ♥MiśkaGrabowska_Official♥

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w tym roku święta bez prezentów, więc troszkę smutno, ale przecież nie one są najważniejsze! :)

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nawet cieszę, że nie ma śniegu, bo niezbyt za nim przepadam, jedyne co mnie wkurza w pogodzie to te silne wiatry ;)
    Wesołych Świąt! :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*