wtorek, 23 grudnia 2014

poznaj mnie lepiej

Hej kochani! 
Wczoraj odbyła się wigilia z mojego studia tańca. Muszę powiedzieć, że było zupełnie inaczej, niż dotychczas. Jakoś tak... magicznie haha. Może dzięki charakterowi choreografii, którą mieliśmy przygotowaną: o relacjach międzyludzkich. Coś, w co trzeba było włożyć całe serce. 

Kilka dni temu zostałam nominowana do liebster blog award przez http://carolencia.blogspot.com za co bardzo, bardzo, bardzo dziękuję! Moim zdaniem jest to dobra forma, by poznać blogerki lepiej. W tym poście postanowiłam odpowiedzieć na 11 pytań i nominować kolejne osoby, które zasługują na to wyróżnienie. Zaczynamy! :)

1. Co według Ciebie jest największą zaletą blogowania?
Hmm... myślę, że są to wspaniali ludzie, którzy tworzą blogosferę. A dzięki niej ludzie mogą się poznać i już na starcie mają wspólne zainteresowanie- pisanie bloga. Chciałabym kiedyś przeżyć coś takiego.

2. Czym się zajmujesz oprócz prowadzenia bloga?
Tańczę, uczę się grać na keyboardzie i gitarze, fotografuję.
 
3. Jakie jest najpiękniejsze miasto odwiedzone przez Ciebie?
Nie wiem czy ta miejscowość miała miano miasta, ale bardzo podobało mi się w Turcji. Kiedy wychodziłam na balkon hotelowy po jednej stronie widziałam góry, a po drugiej morze. Niezapomniany widok.


 Po lewej stronie były góry, po prawej morze. Oczywiście zdjęcia nie oddają prawdziwego uroku tego miejsca.

4. Czego najbardziej się obawiasz?
Najbardziej smuci mnie fakt, że ludzie przychodzą i odchodzą. Nigdy nie chciałabym zostać sama.

5. Co wolisz: książkę czy film?
Oczywiście książka! Jednak czasem filmy również potrafią pobić na głowę.



6. Czy wyobrażasz sobie życie, gdzie z dnia na dzień np. zniknąłby blog?
Nie nie nie nie nie nie nie nie nie

7. Co chciałabyś zmienić w sobie (cechy zewnętrzne jak wewnętrzne)?
Chyba czas, by przestać przejmować się kompleksami, zacząć uwydatniać swoje zalety, a przede wszystkim zacząć akceptować siebie ;) Z wewnętrznych z chęcią zmieniłabym moją samoorganizację.

8. Opisz siebie w 3 słowach.
Optymistka, uśmiechnięta, otwarta.

9. Bez czego nie wyobrażasz sobie świąt?
Rodzinnej atmosfery.



10. Kiedy miewasz najlepsze pomysły?
Albo w nocy, kiedy jest czas przemyśleń wpadam na coś dobrego, albo kiedy w moim życiu dzieje się coś fajnego.

11. Skąd czerpiesz najwięcej inspiracji?
Najlepsze inspiracje pochodzą z codziennego życia. Często popadamy w rutynę, nie dostrzegając piękna jakie niosą za sobą rzeczy, do których jesteśmy przyzwyczajeni. Chciałabym właśnie, aby na blogu pojawiały się posty z życia codziennego. Zaczęłam uczyć się widzenia piękna w małych rzeczach oraz czerpania z nich radości.

Pytania do nominowanych:
1. Co dla ciebie najbardziej liczy się w blogowaniu?
2. Co ile dni starasz się dodawać posty na bloga?
3. Kto jest dla ciebie największą inspiracją?
4. Ulubiona książka?
5. Grasz na jakimś instrumencie? Jeśli tak- na czym i jak długo?
6. Masz rodzeństwo?
7. Ulubiona pora roku?
8. Ulubione blogi?
9. Na co stawiasz największy nacisk w swoim blogu?
10. Oglądasz blogi zagranicznych blogerek? Jeśli tak- jakich?
11. Twoi ulubieni youtuberzy?

Oto blogi, które nominuję:

Pozdrawiam! :*

5 komentarzy:

  1. O jej. Tańczysz <3
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki że mnie no minowałaś bardzo ładne zdjęcia
    http://fotografiethebest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jak miło :)
    Dziękuję,kochana za nominację do liebster blog award :D
    Z przyjemnością odpowiem na te pytania :)
    Na swoim blogu. Zaobserwowałam cię.Życzę ci Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku. :D
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne odpowiedzi i zdjęcia są piękne ;)
    Wesołych Świąt!

    http://lifeagusi.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację, przepraszam że dopiero teraz, ale nie miałam internetu i napewno w tym tygodniu odpowiem na te pytania :)

    http://bialaesencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*