poniedziałek, 5 stycznia 2015

Dlaczego warto być uśmiechniętym?

Czeeeść słoneczka :)
Dzisiaj przedostatni dzień wolnego i do sz..sz... :( szkoły. Uwielbiam przerwę świąteczną: święta, Sylwester, zawsze coś się dzieje. Teraz czekam na ferie, bo w moim województwie po feriach zaczyna się od razu marzec, a on kojarzy mi się już z wiosną, którą po prostu uwielbiam i strasznie jej oczekuję. Między innymi  łatwiej będzie wykonywać zdjęcia, a nie tak jak teraz- w ekstremalnych warunkach hah. 
Dzisiaj przygotowałam dla Was post o tym dlaczego warto być uśmiechniętym. Ostatnio nasłuchałam się jak to w np. USA czy Wielkiej Brytanii ludzie mimo tego, że się nie znają pytają się na ulicy ,,hej, jak leci?'' itp. W Polsce niestety większość ludzi to smutasy. Z jednej strony się oczywiście nie dziwię, bo z czego tu się cieszyć w naszym kraju ;) Ale jednak to, że jesteśmy smutni wynika raczej z tego, że nie potrafimy doceniać tego, co mamy. A warto! Więc dlaczego warto być uśmiechniętym?


♥ od razu świat staje się piękniejszy
♥ mamy więcej motywacji do działania 
♥ kiedy my jesteśmy radośni, często zarażamy optymizmem


♥ jesteśmy gotowi podjąć się różnych planów, a to pociąga za sobą wiele dobrego
♥ nawet wymuszony uśmiech, potrafi poprawić humor, wiecie? (naukowo potwierdzone)

♥ pokochasz to jak wyglądasz
Naukowcy odkryli, że większość osób, które często się śmieją, jest bardziej zadowolona ze swojego wyglądu. Ale uśmiech działa też w drugą stronę - często śmiejący się są także postrzegani jako bardziej atrakcyjni przez ich otoczenie.
 ♥ spojrzysz na świat pozytywnie
Częste uśmiechanie poprawia nastrój. Wpływa na większe zadowolenie z życia i optymizm na przyszłość.
♥ zyskasz nowych przyjaciół
Nikt nie lubi otaczać się ponurakami i ludźmi, którzy ciągle narzekają. Dzięki tak prostej czynności jak uśmiech zjednasz sobie ludzi, poprawisz relacje z otoczeniem i sprawisz, że inni sami będą chcieli przebywać w twoim towarzystwie.


A ty?  Kiedy ostatni raz się uśmiechałaś?

3 komentarze:

  1. Ja zawsze uśmiecham się jak jestem ze znajomymi :) Oni zawsze wywołują na mojej twarzy uśmiech :D

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbuję uśmiechać się cały czas :)

    http://baciare-il-cielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zazwyczaj uśmiecham się wtedy, gdy mam ku temu powody ;)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*