środa, 11 lutego 2015

małe WIELKIE zmiany

Cześć kochani!
O tak... trochę mnie tu nie było :) Różnie się działo w ostatnim czasie. Trochę problemów zdrowotnych w styczniu... trochę ciągnących się do teraz, ale mam nadzieję, że będzie lepiej :) Od kilku dni jestem w domku pod kołderką, dopadła mnie grypa, a że za niecały tydzień zaczynają się ferie to wychodzi na to, że trochę sobie przyspieszyłam ich rozpoczęcie hah. Nie chciałam pisać w styczniu, wolałam zostawić już ten miesiąc za sobą i zacząć w lutym. I tak oto jestem :)


 W tym miesiącu podcięłam i pofarbowałam włoski na ciemny brąz. Widać, że cięcie dobrze im zrobiło jak porównuję oba zdjęcia.

W ostatnim czasie myślałam trochę o tym, co na danego bloga przyciąga ludzi, co sprawia, że ludzie chcą dany blog odwiedzać. Każdy ma w sobie coś niezwykłego, atuty. Przeważnie nawet nieświadomie ujawniamy je, a to sprawia, że inni ludzie ,,ciągną'' do nas. Nie tylko jeśli chodzi o bloga, ale w rzeczywistości również. Jednych uwielbiamy za jakieś cechy, innych za inne cechy. Coś w nich bardzo lubimy. To sprawia, że stają się oni autentyczni. Autentyczność= oryginalność. W dzisiejszych czasach ciężko być oryginalnym. Jednakże każdy ma swój sposób bycia, swoje cechy osobowości, a przede wszystkim nikt nie jest taki sam. Możemy robić podobne rzeczy, jednak każdy zrobi je po swojemu.
Myślę, że fajnie jest kojarzyć dane blogi właśnie z pewnymi cechami, np. z blogiem xxx kojarzą nam się przepiękne zdjęcia, z blogiem yyy systematyczność w dodawaniu notek.  W sumie właśnie tak jest, tylko robimy to podświadomie. Wracamy na jakieś blogi, bo z czymś nam się kojarzą. Nie wracamy przecież do czegoś, co w żaden sposób się nie wyróżnia, nieprawdaż?


photos by Natalka <3

8 komentarzy:

  1. Świetnie Ci w tym nowym kolorze :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w styczniu miałam trochę problemów, ale spójrzmy prawdzie w oczy: kto ich nie ma? ;)
    Zgadzam się, dzisiaj trudno jest być oryginalnym, ale "dla chcącego nic trudnego" :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zmiany są ważne, u Nas też były niedawno!:*

    Pozdrawiamy♥
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  4. włosy po obcięciu są takie ładne i zdrowe ;) świetnie piszesz posty;)
    zaobserwowałam i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post i super zdjęcia ;3 śliczny ten kolor włosów! ;))

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podcięcie ich to był bardzo dobry pomysł :)
    Kolor idealny, bardzo do Ciebie pasuje :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, widać różnicę we włosach :)
    www.blog017.blogspot.com
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze włosów :) Dużo zdrówka!
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*