wtorek, 1 lipca 2014

Liebster Blog Award


Hej kochani :) Teraz powinnam być w drodze do centrum handlowego, jednak plany przełożone zostały o godzinę później, dlatego postanowiłam tu szybko wstąpić. Zauważyłam, że zostałam nominowana do LBA, dlatego pomysł na post sam się pojawił :) Kiedyś na moim starym blogu za każdym razem odpowiadałam na te nominacje, aż pewnego razu cała strona zamieniła się w posty z LBA (oj). 
Zostałam nominowana przez http://everything-my-life.blogspot.com/

ZACZYNAMY!

1.Ulubiony owoc?
Banan.
2. Najlepszy outfit na lato?
Krótkie spodenki i bluzka odsłaniająca brzuszek ;p
3. Ulubiona książka?
Obecnie ,,Gwiazd naszych wina''.
4. Miejsce na świecie, gdzie najbardziej chciałabyś pojechać?
Nigdy nie byłam w Anglii, a strasznie chciałabym tam pojechać. Jeśli chodzi o takie mniej turystyczne miejsca to może Indie.
5. Ulubiony napój na lato?
Shake.
6. Jak spędzasz wakacje?
Na razie bardzo aktywnie. Ciągłe wypady na rower i rolki. Co chwilę gdzieś wychodzę z przyjaciółmi. Jeśli chodzi o wyjazdy to jadę na camping z przyjaciółką do Łeby :)
7. Ulubiony kwiat?
Róża.
8. Ulubiona rzecz w Twoim pokoju?
Keyboard.
9. Ulubiony kosmetyk?
BB cream z under 20.
10. Ulubiony serial?
Nie mam! ;c
11. Ulubiony sklep?
New yorker.


A właśnie! Jak tam wasze plany na wakacje? :)))

10 komentarzy:

  1. Ja jadę na obóz nad morze, a tak to spontan :)
    Ciekawe pytania i odpowiedzi :)

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pytania i odpowiedzi :)

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi, udanych wakacji ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia i bardzo ciekawy post :)) Zapraszam do mnie , jeśli Ci się spodoba zaobserwuj ,a ja na pewno się odwdzięczę
    gotuuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega zdjecie bardzo mi sie podoba : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi i gratulacje nominacji :)

    Zapraszam do mnie:
    http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jeszcze nie byłam w Anglii, a bardzo chciałabym tam kiedyś pojechać ;)
    Jeśli chodzi o wakacje, to m.in. jadę pod namioty, nad jezioro i nad morze :))

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne odpowiedzi.
    Bardzo ładnie Ci w czerwonej szmince! :)

    alexshia-a.blogspot.com | pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię aktywnie spędzać wakacje. I niedługo jadę do Łeby :)
    Również obserwuję :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*