sobota, 12 lipca 2014

pełną parą


Cześć wszystkim! Z góry przepraszam za to, że tak długo nie było żadnego posta, ale od samego początku wakacji wykorzystuje je jak tylko mogę. Z tego względu, iż zaczęły się właśnie one tak świetnie, dobry humor cały czas mi dopisuje. Cały czas wychodzę gdzieś z przyjaciółmi. To wypad na rowery, do kina, nad jezioro, do centrum handlowego na jakieś zakupy. Mega pozytywnie! Aż ostatnio zapomniałam jak to jest siedzieć cały dzień w domu! Haha. Dzisiaj właśnie nadszedł taki dzień. Jest brzydka pogoda, 15 stopni, pada, a to oznacza że... czas na serial! Ostatnio bardzo wkręciłam się w oglądanie ,,pamiętników wampirów'', co jest w sumie bardzo dziwne, bo nigdy nie lubiłam seriali z tematyką hmm... fantastyczną? Jednak ten serial bardzo przypadł mi do gustu. Wiele razy myślałam również o tym, czy nie rozpocząć oglądania PLL. Są tu jacyś fani tego serialu? Może ktoś mi podpowie? :) 



taaaa :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*