środa, 27 sierpnia 2014

kuracja włosów zniszczonych


Hej kochani!
Dzisiaj postanowiłam przygotować dla Was post o kuracji włosów zniszczonych. Z tego względu, iż nie używam dużej liczby kosmetyków do poprawy kondycji moich włosów to nie będzie to rozległy post. Używam natomiast dwóch sprawdzonych kosmetyków, które w moim przypadku poprawiły wygląd moich włosów niesamowicie. 

Na początku myję całe włosy szamponem. Używam szampon z Ziaji- Szampon intensywne odżywianie do włosów delikatnych. Następnie spłukuję, po czym powtarzam czynność, lecz: szampon nakładam na włosy przy samej głowie, a na resztę włosów nakładam odżywkę z Ziaji widoczną po lewej stronie. Odczekuję około 5 minut i spłukuję. Włosy wycieram ręcznikiem. Następnie nakładam na włosy produkt widoczny po prawej stronie (w sumie po środku, po prawej jest opakowanie od produktu). Jest to jedwab, który jest po prostu najlepszy na świecie! Słyszałam same pozytywy o tym produkcie i postanowiłam go kupić. Niesamowite efekty! Jeśli chcecie, aby wasze włosy wyglądały lepiej, gorąco polecam Biosilk.

A może macie jakieś swoje sprawdzone produkty na poprawę kondycji włosów?

6 komentarzy:

  1. Moim sprawdzonym sposobem od zawsze jest linia Nivea Long Repair. oraz maska do włosów firmy Wax ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedwab jest świetny jeśli używa się go sporadycznie. Na dłuższą metę zamiast pomagać to niszczy włosy, wysuszając je. Bardziej polecałabym olej arganowy. Świetna też jest maska. Olej rycynowy, oliwa z oliwek i żółtko w ilości jeden do jednego. Jej ilość robi się do długości włosów. Nakłada się na wilgotne włosy na 2 lub 3 godziny. Potem włosy myje się jak zawsze.
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, póki co mam trochę zniszczone włosy niestety. Potem jak będą w jeszcze lepszej kondycji niż obecnie są, powrócę do podstawowej formy dbania o nie. W końcu również nie chcę ich przeciążać. ;)

      Usuń
  3. Świetne produkty, ja używam maski mlecznej, rewelacujnie nawilża włosy :)

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :) http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o takim sposobie. Być może wypróbuję. Obecnie stosuję do moich dość zniszczonych włosów technikę OMO, która się świetnie sprawdza :)

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie przywiązywałam dużej uwagi do włosów , lecz post bardzo użyteczny :))

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*