sobota, 6 września 2014

początek

Heeej kochani! :)) 
Ostatnie dni wakacji spędziłam naprawdę aktywnie, wychodziłam gdzieś co chwilę, przez co na nic nie miałam czasu. W ostatni piątek wakacji miałam spotkanie klasowe, przed którym bardzo się stresowałam, ale teraz wiem, że nie miałam czym! Wszyscy okazali się naprawdę sympatyczni, pozytywnie nastawieni do innych, więc póki co jest dobrze. Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego musiałam zapomnieć o późnym wstawaniu, siedzeniu przy kompie przez długi czas w ciągu dnia, wychodzeniu gdzieś na miasto o różnych porach. Oczywiście jak każdy z nas. Pierwszy dzień w szkole przebiegł przyjemnie, tak samo jak następne dwa dni spędzone w szkole. W czwartek pojechałam z moją klasą oraz dwoma innymi na biwak integracyjny. I tutaj muszę powiedzieć, że mam najlepszego wychowawcę na ziemi! Jest wyrozumiały, potrafi dobrze zażartować, integruje się z naszą klasą... mogę tak wymieniać w nieskończoność, haha. Z dziewczynami siedziałyśmy w pokoju do 3 w nocy, po czym wszystkie padłyśmy i poszłyśmy spać w 6 na dwóch połączonych (przez nas) łóżkach. Naprawdę świetnie będę wspominać te dwa dni. Jestem ciekawa, co przyniosą mi następne 3 lata. W końcu to dopiero początek. Wszystko przede mną :)
Ogólnie jestem dzisiaj pełna energii, przed chwilą wyszła ode mnie przyjaciółka, więc po prostu wiecie- czuję się świetnie! Jutro po południu jadę jeszcze z nią do centrum handlowego na zakupy. Tak tyle z tego co u mnie, hah :)



A co u was? 

4 komentarze:

  1. Fajnie, że trafiłaś na taką super klase! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły na moim blogu :) http://jessie-julia-life.blogspot.com/2014/09/nominacje-do-lba.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że w szkole się podoba :))
    genialna koszulka! <3
    świetnie wyglądasz, idelnie w moim stylu ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To świetnie, że znaleźliście wspólny język ;)
    Fajna koszulka ;3
    Ładne zdjęcia :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*