niedziela, 14 września 2014

Czym jest dla mnie blog?

Pytanie bardzo często zadawane, ale czy jest tak naprawdę dobra odpowiedź na to pytanie? Moim zdaniem to, jakie emocje wywołuje w nas prowadzenie bloga są dla każdej osoby czymś własnym, osobistym. Dla kogoś blog może być po prostu jakąś stronkę w necie, na którą raz sobie się coś doda albo nie, a dla kogoś innego może być naprawdę ważny. Jak jest w moim przypadku?

Pierwszego bloga założyłam w czerwcu 2011 roku, jednak zaczęłam prowadzić go w 2012. Już wtedy stało się to dla mnie pasją, czymś co jest naprawdę dla mnie ważne. Blogowałam przez bardzo długi okres czasu, kiedy pojawił się wówczas kolejny etap. Jak każda (lub prawie każda) blogerka chciałam poprawić jakość zdjęć. Byłam po części załamana, ponieważ spełnienie marzenia o lustrzance było bardzo daleko ode mnie. Jednak postanowiłam się nie poddawać. Zaczęłam zbierać pieniążki, aż w końcu po około roku udało mi się spełnić moje marzenie! Podczas tego roku, w którym zbierałam uparcie każdy grosz, który wpadł do mojego portfela, odmawiałam sobie wielu przyjemności. Nie wychodziłam do kin, nie kupowałam sobie ciuchów, które chciałam itp. Przez ten czas zrozumiałam jak ciężko jest odłożyć każdy grosz, dlatego w tym miejscu chciałabym wyrazić swoje współczucie dorosłym ;) Przez ten czas nie blogowałam, straciłam trochę zapał, bo tak naprawdę nie wiedziałam czy na pewno moje oszczędzanie doprowadzi do kupna nowego aparatu. Kiedy w kwietniu 2013 otrzymałam, to czego tak bardzo chciałam, od razu pojawiły się nowy blog, nowe plany, motywacja.

Przez te kilka lat walczyłam o to, by znaleźć się w miejscu, w którym teraz jestem. Kilka lat... Blog jest nieodłączną częścią mnie. To na nim wyrażam siebie, na nim pokazuję swoje plany, przemyślenia. Nie potrafiłabym od tak zrezygnować z prowadzenia bloga. Czułabym, że czegoś mi brakuje. 
Na różnych blogach widzimy różne osoby ukazujące swoje życie. Poznajemy je lepiej, dzięki tekstowi oraz zdjęciom. Przywiązujemy się do blogów, a tak naprawdę przywiązujemy się do osób, które je prowadzą. Przez bloga poznajemy osobę, którą widzimy na ekranie monitora.  Skoro dzięki blogowi poznajemy osobę ją prowadząca, to znaczy, że blog to ja. Blog jest odzwierciedleniem mojej osoby. Jest także naprawdę ważny, dzięki ludziom, którzy go czytają. Dzięki Tobie! Blog to ciężka praca, trzeba w nią wkładać swoje serce. Czynności, w które wkładamy serce, są na wagę złota. 



1 komentarz:

  1. Tak, masz rację, że czynności, które robimy z sercem są na wagę złota. Piękne zdjęcia.

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <---- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*