sobota, 20 września 2014

so magic

Heej kochani! Wreszcie sobota! Czas odpocząć od pierwszych sprawdzianów, pierwszych ocen w tym semestrze, całej tej sfery związanej ze szkołą. W niedzielę byłam na meczu Argentyna- USA, więc choć na chwilę oderwałam się od rzeczywistości i od tego, że na następny dzień musiałam iść do szkoły. W czwartek byłam na koncercie charytatywnym Kamila Bednarka. Jeny! Ile ten człowiek ma w sobie pozytywnej energii, którą zaraża. Jest optymistyczny, wierzy w ludzi, docenia każdą chwilę, niesamowity człowiek! Można się naprawdę wiele od niego nauczyć. Bardzo bym chciała wybrać się na jego kolejny koncert i mam nadzieję, że będzie jeszcze taka możliwość.

,,Bo takie chwile jak te
nie zdarzają się zbyt często''


8 komentarzy:

  1. No to fajnie spędziłaś tydzień :) Ale pyszności widzę na stole ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ;-) ślicznie nakryty stół ;-)
    Zjadłabym arbuza ^^
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    P.S.: U mnie na blogu ogromna prośba. sprawdź, czy ona Ciebie dotyczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmmm Kamil Bednarek, kocham go! :)
    Dawno nie jadłam arbuza, a ty mi zrobiłaś na niego ochotę !

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To tydzień spędzony miło ;* Kamil Bednarek w zeszłym roku grał koncert w wiosce oddalonej od mojej o 5 km, ale jakoś nie miałam ochoty iść na ten koncert, teraz żałuję ;)
    Narobiłaś apetytu na arbuza ;3

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Kamila! <3
    mmm, jakie pyszności! aż zgłodniałam :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Kamila Bednarka, zazdroszczę żebylaś na jego koncercie :)
    Super zdjęcie

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś byłam wielką fanką Kamila, mam nawet płytę haha :)
    obserwuje! www.aleksandra-r.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę, że mogłaś być na tym meczu. :) Świetny cytat, ładne zdjęcia i wygląd bloga. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Jeśli napiszesz coś więcej niż ,,fajny blog'' z pewnością odwiedzę twojego bloga*
*Komentarz od serca to motywacja do dalszego działania*
*WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA*